من و اون

همه چی

من و اون

همه چی

اوباما ...اوباما...

خوب به سبک همه وبلاگها منم باید شادیمو ابراز کنم ازاینکه اوباما رئیس جمهور امریکا شده و احتمالن مسیر ویزا گرفتن من و به آغوش پت شتافتن رو برا ما هموارتر کرده.

بعدش  من نمیدونم منی که یه ربع پیش قرص خواب آور خوردم چرا الان نشستم این وقت شب دارم آپدیت می کنم.

خوب این شاید شروع خوبی باشه واسه اینکه من وپت کونمونو هم بکشیم و اینجا منظم تر بنویسیم

ان شا الله


پیوست ۱(از طرف پت): حالا من نمی دونم تا چه قدر آمدن این اوباما در ویزا گرفتن تاثیر خواهد داشت ولی امیدوارم که وضع اقتصادی این مملکت بهتر بشه!!

دیگه اینکه من شنیدم قرار که از این به بعد کسایی که می خوان ویزای آمریکا بگیرند دیگر نمی خواهد بروند دوبی یا ترکیه..با ای میل در خواست می کنند اگر پذیرفته شدند می روند دوبی یا ترکیه...درسته؟؟؟نمی دونم صحت این موضوع در چه حدیه ولی اگر بشه برای ایرانیها که خیلی بهتر می شه!!۱

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد